“YouTube” şərhləri mənfi fikirlər və kinlər üçün sığınacaq halına gəldiyi üçün platforma şərhinizin çox kobud olub olmadığını bildirmək üçün yeni bir funksiya təqdim edir.
AZXEBER.COM xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, “Youtube” əgər bir videoya şərhiniz icma qaydalarına uyğun gəlməyəcək qədər pis olarsa, xəbərdarlıq alacağınızı açıqlayıb. Əgər istifadəçi bu barədə xəbərdar olarsa və pis şərhlər yazmağa davam edərsə, “YouTube” bu istifadəçilərə 24 saat ərzində şərh yazmağı qadağan edəcək.
Bu yeni funksiya ötən gün istifadəyə verilib və şirkət bir blog yazısında funksiyanın sınaqdan keçirildiyini və uğurlu olduğunu söyləyib.
Bildirilib ki, haqsız yerə cəzalandırıldıqlarını düşünən istifadəçilərə də müraciət etmək şansı veriləcək. Bildiriş sistemi hazırda yalnız ingilis dilində şərhlər üçün mövcuddur.
TeamYouTube öz bloq yazısında deyir: “Məqsədimiz yaradıcılarımızı şərhləri ilə onlara təsir etmək istəyən istifadəçilərdən qorumaq, eyni zamanda şərhləri pozulduğuna görə silinmiş istifadəçilərə İcma Qaydalarımızı başa düşmələri üçün şəffaflıq təklif etməkdir.”
Bu yeni xüsusiyyət ötən gün YouTube-un platformada, xüsusən də şərhlərdə çoxluq təşkil edən spam və təcavüzün qarşısını almaq üçün verdiyi geniş bəyanatın bir hissəsidir. İstifadəçilərə “nəzakət məhdudiyyətləri” barədə məlumat verməklə yanaşı, YouTube süni intellekt vasitələrinin bu ilin ilk altı ayında 1,1 milyard pis şərhi təmizlədiyi iddia edilir. Platforma həmçinin Youtube canlı çat çatlarında botları aşkar etmək və silmək üçün süni intellektdən istifadə edir.
Şirkət öz postunda həmçinin qeyd edir: “Biz avtomatlaşdırılmış aşkarlama sistemlərimizi və maşın öyrənmə modellərimizi təkmilləşdiririk ki, onlar spam şərhləri aşkar edib silə bilsinlər. Spam göndərənlər öz taktikalarını dəyişdikcə, maşın öyrənmə modellərimiz spam cəhdlərinin yeni növlərini aşkar etməkdə yaxşılaşır. .”
“YouTube” keçmişdə şərhləri müxtəlif yollarla idarə etməyə çalışıb; O, istifadəçilərdən “özünü yaxşı aparmağı” xahiş edib və onların yazdıqları səhifədəki şərhləri gizlətməyə və istifadəçinin öz profil səhifəsində göstərməyə çalışıb. Ancaq bu yeni xüsusiyyət saytın diskursunu idarə etmək baxımından şirkət üçün daha aqressiv bir cəhd kimi görünür.