Dünyanın ən qiymətli brendləri arasında bu il təqribən 299,3 milyard dollar dəyərində Amazon, ikinci yerdə isə 297,5 milyard dollar dəyərində Apple qərarlaşıb.
Medianews.az xəbər verir ki, beynəlxalq marka qiymətləndirmə təşkilatı Brand Finance tərəfindən hazırlanan “Dünyanın Ən Dəyərli 500 Brend-Qlobal 500-2023” araşdırması yekunlaşıb.
299,3 milyard dollarlıq marka dəyəri ilə Amazon dünyanın ən qiymətli markası olaraq təyin olunub.
Amazon 2021-ci ildə 254,2 milyard dollar və 2022-ci ildə 350 milyard dollarla ikinci yerdə qərarlaşıb.
Apple təqribən 297,5 milyard dollar marka dəyəri ilə Amazonu və 281,4 milyard dollar dəyərlə Google -u təqib edib .
Keçən il siyahının başında Apple idi.
Yuxarıda qeyd olunan siyahıda Microsoft 191,6 milyard dollarla 4-cü, ABŞ-ın pərakəndə şirkəti Walmart 113,8 milyard dollarla 5-ci, Cənubi Koreyanın texnologiya şirkəti Samsung 99,7 milyard dollarla 6-cı, Çin bankı ICBC 69,5 milyard dollarla qərarlaşıb.ABŞ telekommunikasiya şirkəti Verizon 67,4 milyard dollarla 7-ci, Tesla 66,2 milyard dollarla 9-cu, TikTok isə 65,7 milyard dollarla 10- cu yerdədir.
Tədqiqatın nəticələrinə görə , ABŞ ölkələr sıralamasında öndə gedir. Qlobal 500 siyahısındakı şirkətlərdən 201-i ABŞ, 71-i Çin, 32-si Yapon, 31-i Fransa, 25-i Britaniya, 24-ü Almaniya şirkətlərindən ibarət idi.
Mehin Mehmanqızı
Medianews.az