Bu ilin əvvəlində reklam gəlirlərini Shorts yaradıcıları ilə paylaşacağını elan edən YouTube xidmət üçün yeni gəlir mənbələri axtarır.
Medianews.az xəbər verir ki, The Financial Times-a görə, platforma TikTok-a bənzər alış-veriş xüsusiyyətlərini Shorts-a gətirməyi planlaşdırır ki, bu da istifadəçilərə videolardakı keçidlər vasitəsilə təsir edənlər tərəfindən təşviq edilən məhsulları birbaşa satın almağa imkan verir.
YouTube bu planı 2023-cü ildən istifadəyə verməyə ümid edir. Plan məhsulları təşviq edən ABŞ-da yerləşən seçilmiş məzmun yaradıcılarına komissiya ödəyəcək bir marketinq sistemi qurmaqdır. Beləliklə, ABŞ, Hindistan, Braziliya, Kanada və Avstraliyadakı istifadəçilər linklər vasitəsilə Shorts-da alış-veriş edə biləcəklər. Bütün bunlar yaradıcılara gələn ilin əvvəlindən reklam gəlirlərinin 45%-ni əldə etməyə imkan verəcək.
“Bu, daha ənənəvi reklam modelindən və ya ödənişli yerləşdirmə modelindən daha çox təsdiq modelidir. Məqsədimiz bazarda yaradıcılar üçün ən yaxşı monetizasiya imkanlarına diqqət yetirməkdir”, – deyə YouTube Shopping Baş Meneceri Mikael Martin qeyd edib.
Qeyd edək ki, YouTube Shorts kanalı hazırda TikTok-da 1 milyard istifadəçini ötüb və aylıq 1,5 milyard istifadəçiyə çatıb. Bu uğura baxmayaraq, Alphabet son qazanc hesabatında YouTube reklam satış gəlirinin aşağı düşdüyünü və gözləntiləri qarşılamadığını açıqlayıb.
Buna görə YouTube artıq TikTok və Meta tərəfindən istismar edilən yeni gəlir axınları ilə sınaqdan keçirir. Bununla belə, təsdiqləmə yanaşması ABŞ-da digər ölkələr kimi yaxşı nəticə vermədi, ona görə də YouTube birbaşa alış-veriş planlarını Cənubi Koreya kimi uğurlu olduğu bazarlara yönəltməyi planlaşdırır.
Yusif Ziya
Medianews